אבוטבול מתחייב: "נעמוד בהבטחה להוזלת סל המזון"

אליהו גרין No Comments on אבוטבול מתחייב: "נעמוד בהבטחה להוזלת סל המזון"

סגן שר החקלאות משה אבוטבול בתכנית 'שטח כלכלי': "הקמת הוועדה החדשה זו בשורה גדולה". "במכרזים הבאים תינתן עדיפות לחרדים". "נעמוד בהבטחתנו לדאוג לאזרחים".

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

סגן שר החקלאות, ח"כ משה אבוטבול בראיון ראשון לתוכנית 'שטח כלכלי' בהגשת צבי טסלר: "עסקתי בתחום המוניציפלי 30 שנה, לבנות דירות זה מאמץ מיוחד, וגם עכשיו צריך לספק הישגים לציבור". את שתיקתו עד כה הסביר: "הייתי עסוק בכניסה למשרד כסגן שר לרווחת הציבור".

לגבי הוועדה המיוחדת למאבק ביוקר המחייה אמר "להגן על החקלאים במידה מסוימת, זה גם להגן על ציבור הצרכנים. אם אם נלחץ עליהם מלמעלה, זה ישחרר את המחירים למטה. הקמת וועדת השרים ליוקר המחייה, שיש בה נוכחות של ש"ס לצד השר דיכטר ומנכ"ל המשרד – זו בשורה גדולה".

אבוטבול התייחס למחירי המזון הגואים ואמר כי "בתוך המרכיב הכללי של הסל המשפחתי, יש את הפירות והירקות לצד הלחם. המאבק שלנו מול האוצר היה בנושא התמיכה בחקלאים, אנחנו אנשי המקצוע שנחליט על התמיכה בהם, אם נעודד חקלאים וניתן להם תמיכות עקיפות, הטבות במים או בעובדים הזרים. נוכל להוזיל את מחירי השום הישראלי ויתר מוצרי היסוד. ש"ס הבטיחה לדאוג לזה".

לסיום אמר כי לגבי השמת עובדים חרדים במשרד החקלאות: "ישבתי עם בכירי משאבי האנוש במשרד, התברר שיש מחסור בעובדים מהמגזר החרדי ובעלי צרכים מיוחדים – חיברתי את הארגונים כמו 'קמח' או 'מפתח' אליהם. יש כיום מכרזים מותאמים לחרדים ואנחנו לא מתכוונים לוותר בנושא הזה. מכרזים שיצאו בתקופה הקרובה יהיו בעדיפות לחרדים, אלו שעובדים בתנאי הסף. אשמח שארגוני ההשמה יעמדו איתי בקשר".

האזינו לדבריו המלאים

 



0 תגובות